lördag 27 februari 2010

Lunch i det fria





Inget kalasväder men vi drog iväg hela gänget för en lunch ute.

Vi plockade upp gänget i grannstugan, redan där lyckades jag köra fast.
Till mitt försvar kan jag säga att det inte hade hänt om jag inte haft två valpar bakom mig på skotern, då hade jag kunnat knixa och trixa lite mer.
Vet iofs att jag hade med största sannolikhet hade satt mig även utan valparna bakpå.

D och dagispappan hjälpte mig loss.
Män mår bra av sånt, att få visa sig stora, starka och hjälpa kvinnor i nöd...var nog för deras skull jag körde fast.
Hörde även talas om att det var dom som körde fast igår, inte bara en gång, nämner inga namn.


Dagispappan hade med sig en smörgåsgrill som vi skulle konsumentgranska innan vi la in en beställning på en egen.
Vi la smörgåsgrillen direkt på elden, funkade utmärkt.
Mackorna smakade utsökt så nu är beställningen gjord.

När vi kom tillbaks till stugan konstaterade männen nöjt att dom kommit en bra bit på väg med oss tjejer.
Jag och E pratade nämligen skoter, jämförde och provkörde.

3 kommentarer:

  1. Du Åsa..på fotot ser du helt förvildad ut.. Vad gör du?? Klämmer du på nåt´??

    SvaraRadera
  2. Haha!! Nu när jag tittar på kortet ser det faktiskt ut så, som att jag sitter och trycker.

    Skulle aldrig våga göra det i skoterstället, det är ganka tätt så resultatet kan dyka upp när som helst, när man minst anar det...

    SvaraRadera
  3. vis av erfarenhet?

    SvaraRadera