måndag 1 februari 2010

Flis

När vi var uppe i fjällen nu i helgen var vi över till kompisarnas stuga på kortspel och vindricka.
Vi pratade om att jag börjat blogga, lite konstigt var det nog allt men jag tror dom tycker det är mer konstig att jag springer så mycket som jag gör.
Dom kommer mer ihåg mig som den där tjejen som var med till Mallis för 18 år sedan.

Man kan tjäna pengar på att blogga sa D, hans bror jobbar tydligen med sånt, reklam på bloggar.
D ville givetvis ha en del av intäkterna.

Strålande för jag har egentligen inte tid att jobba, det finns så mycket annat jag vill hinna med, jag ligger alltid minus på tidskontot.

Det är dock krav på många besökande på sidan.

Mamma, pappa, maken, några medbrottslingar dvs bloggare och några vänner.

Efter att jag räknat klart har jag inte utnyttjat händernas tio fingrar, är inte ens i närheten av att behöva använda tårna.

Kommer inte att säga upp mig den här veckan...inte nästa heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar