tisdag 9 februari 2010

Fjäsk / Feedback

Förra veckan pratade jag och L om feedback, att det är bra, att det hjälper oss att bättra oss.
Vi kom också fram till att ibland är det inte alls fel med lite hederligt fjäsk.

Idag fick jag feedback gällande gårdagens bålträning.
Jag fick höra att jag varit alldeles för snäll.

När träningskompisen ligger på golvet och flämtar "jag tror jag ska spy" är det ett tecken på att jag varit för snäll?

Fick se en helt ny variant av rumplyft igår, en variant där rumpan aldrig lättade från golvet.

Tack vare den feedback jag fick idag vet jag att nästa gång kan jag vara riktigt hård...då ska jag plåga, då ska jag inte låta mig luras av en spyvarning.

3 kommentarer:

  1. Det var bara lur!! :)
    Man kan även säga att det är ett utspel av det som kommer från ryggen... LATMASKEN!

    Ses o hörs!

    SvaraRadera
  2. ÖNSKEMÅL om bildbevis på rumplyft!!!

    SvaraRadera
  3. Nästa gång är du med och lyfter rumpa, då ordnar vi även bildbevis....på dom rumpor som lyfts.

    SvaraRadera