lördag 13 februari 2010

Grattis mamma


Min mamma har en grej för soffor, hon har svårt att hitta den ultimata soffan.

Jag och brorsan har konstaterat att det hade varit billigare att kostat på henne några psykologtimmar istället för alla dessa soffor, är iofs inte vi som betalar.

En avlagd soffa står på Bergslagsgården, en står i Heby, tror även att det står två fåtöljer i Heby.
Fåtöljer skulle vara jättebra trodde hon ett tag tills hon upptäckte att det var svårt att sov i en hal skinnfåtölj.

Två soffor som jag vet har eldats upp, en på åkern i Rosshyttan.
Soffan på bilden eldades upp på Loö, beslutat att bränna den stödjer jag.

Soffan hon har nu är hon nog ganska nöjd med, men den är lite hård att sitta i...

2 kommentarer:

  1. ..min Mamma har en fling för lypsyl.. A. hittade 8 stycken hos henne i går.. Fast det kanske är mera harmlöst ändå.. Jag har en hang-up för väskor.. Vilken är din?..

    SvaraRadera
  2. Kan det kanske vara Asics, nej för dom BEHÖVER jag verkligen, många par.

    Jag är mer orolig för min bristande shoppinglust som jag lidit av senaste månaderna.

    Fick dock ett sug efter ett par 2150 idag (Asics)så jag hoppas att det är den utlösande faktorn som sätter igång mitt shoppsug.

    SvaraRadera