torsdag 25 februari 2010

Muta hota muta hota

Löparnörd, löptik, båda klingar vackert i mina öron.

Jag älskar löpning så enkelt är det.
Jag vill även att människor i min omgivning ska få uppleva allt det härliga som löpning ger.
Det är inte alltid lika enkelt.

För att få folk förstå vad dom vill måste man ibland hota, ibland muta.

Jag har mutat min jobbarkompis, försöker i alla fall.
Så snart jag ser hennes namn i startlistan för tjejmilen har hon en trevlig muta att se fram mot...trevlig för henne....annorlunda för mig.

3 kommentarer:

  1. Haha..ja mutor fungerar oftast ;) Om jag får med mig J så tänker jag springa. Är du det som beställt hem papper åt mig?! Haha

    SvaraRadera
  2. Jag är helt oskyldig i vanlig ordning, du vet, jag är den snälla rara av oss :)

    SvaraRadera
  3. Hmm det där tror jag inte på... :)

    SvaraRadera