söndag 17 januari 2010

Rätt igen


Bilden visar lunchen, inte helt lyxig kanske men efter ett långpass smakar det mesta bra.
Det var iofs inte den riktiga lunchen utan vad som fanns kvar på bordet när övriga familjen var klar.
Hungern för den riktiga lunchen kom 20 minuter efter jag lämnat bordet...och efter en diskret liten rap.

Fick löpningen levererad direkt till dörren även idag, det är riktigt lyxigt, kan lätt lära mig leva med det.

När vi kom tillbaks efter våra 23 km pratade vi om återhämtning. Maken sa att i början när jag sprang långpass så var jag utslagen på soffan hela eftermiddagen.

Tänk så olika man kommer ihåg saker.

Löpsällskapet sa att så hade det även varit för honom förut.
Hm, nja om jag riktigt anstränger mig kan jag nog komma ihåg någon eftermiddag på soffan.

Annat är det nu, känner mig pigg som en 22-åring, inge soffslappa här inte, tur är det för det ser ut som en BÖMB har slagit ned här.
Krävs den stavningen för att få rätta uttalet.

2 kommentarer:

  1. Planen är att vi kör på söndag med start 9 eller kanske till och med halv 9
    15+9=24

    SvaraRadera