fredag 8 januari 2010

Barnkalas

Barnkalas efter jobbet, inget vanligt barnkalas med stimmiga ungar utan barnkalas med vin och mat, mycket mat, buffé
Det är så dom är barnkalasen hos svägerskan, dom är som lite deLuxe, passar mig väldigt bra. Det var barn där också, åtta stycken räknade vi in...plus minus.

Blev en del träningsprat under kvällen, som proppmätt är man motiverad.
En av gästerna beslutade att han skulle åka halvvasan med svägerskan och svågern, han sa nej först men det syntes lång väg att han ville.
Om jag inte miss minner mig helt beslutades också att jag skulle springa Lidingö med honom (var sugen innan också) och han testar maran 2011.

Jag tycker inte om backar och jag är en asfaltslöpare men jag måste ändå testa Lidingö, bara för att se vilket som är jobbigast, kan tre mil verkligen vara lika jobbigt som 42 195 meter?

På vädret såg det ut att "bara" bli -18 på söndag, ser lovande ut inför långpasset. Jag är SÅ springsugen.

2 kommentarer:

  1. 3 mil kan väl inte vara mkt jobbigare än en halvmara?! Jag är på! // Swägerskan

    SvaraRadera
  2. Nej inte någon större skillnad alls..2 mil där har jag min gräns, där börjar det jobbiga.
    Tack för igår, mycket trevligt.

    SvaraRadera