fredag 22 januari 2010

36 år



Det ser gammalt ut när man läser det så där men det är yngre än 38 och 39 år, för att inte tala om 40 år.

Fick paket av min jobbarkompis i morse, ett paket som gjorde mig glad, små genomtänkta saker, saker som hon vet jag gillar, en liten sak som fick mig att skratta högt, den saken har jag för avsikt att inte behöva använda.
Gulle dig L.

Har fått önskemål om bilder på presenterna.
Först ut, tofflorna, jackan kommer vid senare tillfälle.

Den sena leveransen igår kväll var makens present till mig, på något vis lyckades han missa att det var EXAKT idag jag fyllde.
Han har dock lärt sig att jag vill ha mitt paket på morgonen, att jag lägger stor vikt vid tidpunkten.
Så han gjorde det enda rätta, han bara fixade det, jag fick mitt paket i morse.

1 kommentar: