söndag 20 juni 2010

Omotiverad

Idag var jag totalt omotiverad till att ut och springa, idag och idag....hela veckan stämmer nog bättre förutom 9 ynka km i måndags som jag tvingade mig ut på.

Hade planerat Bergshyttan idag, latmasken gjorde att jag tänkte om till Råby som är 3 km kortare, kikade ut genom fönstret och såg det var mörkt på himlen, mörkt som åska och regn.

Sprang inte en meter, delade en flaska rött med maken istället....kom inte en droppe regn.

Imorgon har jag löpdate då funkar det inte att skylla på dålig motivation och att jag fortfarande återhämtar mig från marathon, då är det bara att kuta på inga undanflykter....men det är klart....om vi knäpper en flaska till kan jag nästa få maska lite för en lindrig dagenefter-känsla.

3 kommentarer:

  1. Det där är en träning i min smak!! Fortsätt så... ;)

    SvaraRadera
  2. Förresten... en award tilldelas härmed dig.. Se min blogg. Puss å kram!

    SvaraRadera
  3. Ah, det var Åsa som jag Åsa.
    7 intressanta saker om mig själv.....tar det på Loö va? ;)

    SvaraRadera