onsdag 23 juni 2010

Helt ok

Dagen började lite sådär men artade sig och blev riktigt bra.

På förmiddagen fick jag besök av en Norbergare, han var där i ett annat ärende så det var inte för min skull men det spelade ingen roll för det var ändå trevligt att träffa honom.
Det var något med Norbergaren som jag inte riktigt kände igen, förstod inte först vad det var sen någon timme senare slog det mig.....han tuggade inte på pizza, extra stark.
Den mannen har en ämnesomsättning många skulle döda för.

Efter lunch hade jag tre killar under 20 år inne på mitt kontor, samtidigt!
Två sommarjobbare och en hund.

Efter jobbet blev det löpning i det fina vädret, bokade även en löpdate för måndagen,planering är nyckelordet.
En löpdate som kanske blir en dubbeldate, halv elva på måndag E.

Sen är det en sak till som är riktigt bra......sista dagen imorgon sen är det SEMESTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar