måndag 21 juni 2010

Kanoners

Sa till expediten att jag skulle ha en tv och att jag är helt ointresserad av elektronik.
Där tyckte jag att jag hade lagt ribban på vilken nivå tekniksnacket skulle ligga.

Men icke.

Ungefär samtidigt som han nonchalant berättade att en plasma-tv kan man inte frakta liggandes (kan man med den andra sorten fick jag lära mig medans mitt blodsocker sjönk i rasande takt) kände jag att jag visst inte luktade helt smaskens i mina craftbrallor.
Ha! Tänkte jag, kan han gott ha då han bara malde på om massa totalt ointressanta saker, kan gott ha min svettlukt.

Jag vill ha trean och femman så jag vill ha boxer sa jag.
Jag tycker du ska ha en parabol så får du fler kanaler sa sprätt-expediten.
Jag vill inte ha parabol, jag vill inte ha flera kanaler!

När det var klart vad jag skulle ha och jag lommade iväg till kassan och tackade för hjälpen (jag sa tack men jag menade PUCKO!!!!) kom pricken över i:et.
Kanoners, sa han klämkäckt åt mig.
Hade god lust att ge honom en dubbeltumme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar