torsdag 3 juni 2010

Belöningen är nära

På lördag får jag min belöning.

Belöningen för de gånger jag sprang fast det var nära 20 minusgrader, de gånger jag sprang i nysnö, gångerna i snöslask, gångerna med reflexväst och pannlampa, gången för två veckor sedan när jag sprang i ösregn.

Belöningen för jägarvilan i tortyrkammaren.
Belöningen för att jag verkligen stod ut och tog tre veckors total löpvila i december.

Jag hoppas att jag har lika stort leende på läpparna i år när jag springer in på stadion som jag hade förra året, att jag känner samma lycka.

2 kommentarer:

  1. Jag tror helt säkert att du kommer att få utdelning för allt detta. Håller lika hårt på dig i år ska du veta!!

    SvaraRadera
  2. Hade så gärna velat va med på plats, men du ska veta att jag planerar att flytta in hela släktkalasandet framför tv:n!!! Så jag e med dig hela vägen!!! SPARK i baken!

    SvaraRadera