tisdag 16 mars 2010

Par nr 5


I dag fick jag hem mina nya skor, räknade efter hur många par Asics jag har.
5 par kan låta mycket men ack så nödvändigt.

Jag har ett par som jag har till vardags som jag inte springer i, har även ett par i gortex som jag har till vardags vinterhalvåret som jag inte heller springer i.

Har ett par som nästan är helt slut men kan vara bra att ha om man ska ut på något skumt.
Par nr 4 är funkar ett tag till men dom kommer inte att räcka ända till maran.

Slutsats - jag behöver 5 par Asics.

Jag skickar efter mina skor från Start Fitness, väldigt bra, enkelt och billigt.
På skorna jag köpte nu tjänade jag nästan 800 kr, vet det finns dom som anser jag inte tjänade utan sparade dom pengarna.

I min värld tjänade jag 800 som jag ska lägga på ett par jeans som jag behöver, har då rakt inte 5 par jeans i garderoben.
Dom mörka Levis, dom lite ljusare, dom andra mörka, dom fluffiga, dom ljusa...

Äh, jag behöver nya jeans i alla fall, gillar ändå inte dom ljusa.

2 kommentarer:

  1. man kan inte tjäna pengar när man gör av med pengar!!! men man sparar pengar och det är ju inte fy skam det heller...

    SvaraRadera
  2. Dom ser farligt snabba ut...

    SvaraRadera