torsdag 18 mars 2010

Kampen fortsätter

Måndag kväll kom dom smygandes, hormonerna som gör mig ledsen, satt kvar större delen av tisdagen tills jag fullkomligen krossade dom på tisdag eftermiddag och övervann dom totalt.

Onsdagen var lugn tills kvällen, då var dom där och spökade igen, satt kvar i morse med men har under dagen gått över till sådana där arga hormoner som man kan bråka med.
Ger dom sig på mig ger jag tillbaks, dagens kamp är inte avslutad än.

Löpning är bra för mina hormoner.
Att sitta i en snödriva med en god vän och en trea vin är också bra.


1 kommentar:

  1. Förvisso avskyr jag snö, en det finns undantag även för mig..
    Vill minnas att vi hade väldigt djupgående och intressanta diskussioner. Vill dessutom minnas att den där trean vin var försvinnande god!

    SvaraRadera