söndag 14 augusti 2011

Stackars mig

Tyckte så synd om mig i fredags förmiddag när jag ringde och var tvungen att tacka nej till lördagens båtutflykt, har varit hängig hela veckan så en heldag i en båt var väl inte det bästa kanske.
Strax därefter insåg jag att jag måste in och jobba i helgen, surt!
Jobbade några timmar i lördags, åkte hem satt mig i solen med skvallertidningar och grannen...så var ju Stefan med, piggar alltid upp, man vet aldrig vad som händer när han är med ;)
Avslutade dagen i soffan med mysisar, nyinpackat hår (poröst sommarhår sa frissan)och film.
Har varit och jobbat en stund på nu morgonen och ligger bra till inför nästa vecka, känns bra.
Tycker inte alls lika synd om mig själv längre men för säkerhets skull ska jag åka till Västerås och tröstshoppa nu.....jag HAR ju tyckt väldigt synd om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar