tisdag 9 augusti 2011

Framflyttade planer

Planen var att jag igår efter jobbet skulle laga mat, greja lite, baka bröd, istället somnade jag på soffan halv 5, sov till halv 7, åt varma mackor somnade om sov till efter 8.
Strax efter 8 kom grannen upp för att låna grejer ur mitt skafferi, hon blev kvar en timme på tjejsnack...eller killsnack.
Efter elva insåg jag att det var kört, åkte till lasarettet, en timme senare gick jag lycklig därifrån med två tabletter Selexid, en tablett förresten, den första svalde jag samma sekund som sköterskan gav mig den.
Urinvägsinfektion är miljoner gånger värre än en manlig förkylning!!!

Idag är jag nästan som ny igen, har lagat maten, grejat och bakat bröd.
Ska iväg på en promenad med jobbarkompisen nu (kallas det jobbarkompis fast hon har hundra veckors semester??) den promenaden kommer säkert att innehålla både kill och tjejsnack.

Utseendet är inte allt



1 kommentar:

  1. 100 veckor??!!! Ge mig :D Tack för en skön promenad...helt otroligt att regnet missade oss ;)

    SvaraRadera