tisdag 2 augusti 2011

Bortblåst

Det usla pisshumöret jag var på igår är som bortblåst nu....har aldrig mörkat med att jag är både hormonell och lynnig.
Fast jag redan igår visste jag har en bra vecka att se fram mot tyckte jag ändå det bara var trist.
Spenderade en timme i Rembo igår, där är tråk-hormoner chanslösa, kände mig som en ny människa när jag kom hem, svettig, illaluktande och sand mellan tårna men som ny!
Fixade lite ärenden på stan efter jobbet, städade (dammtorka är överskattat) tog en riktig långpromenad med grannen, en hel mil fick vi till, lättare att springa en mil än att gå den.
Nu ser jag fram mot resten av veckan som kommer att innehålla löpning med brorsan, middag hos mor och far ( 15:00 mamma ;)) barhäng, pilkastning, kräftor och med lite tur ett museibesök....kan omöjligt förstå att jag tyckte allt var så pissigt i måndags....tjejgrej kanske.

1 kommentar:

  1. Måste vara ett spännande museum du ska besöka?

    SvaraRadera