söndag 12 maj 2013

Tre mil tjejsnack

Har haft det jobbigt mentalt dom sista långpassen, haft svårt att motivera mig.
Igår följde Zingo med mig på cykel, så lätt det gick, första milen hade vi motvind, andra milen hade vi överjävlig motvind men sista milen hände det magiska, medvind!!
Vid 23 km fick jag en dipp men sen kom energin tillbaks och sista milen blev den snabbaste. 
Efter löpet la jag mig på soffan medan makarna Zingo fixade middag, blir inte bättre än så.
Tack familjen Zingo för ni finns och för ni är ni....lite annorlunda helt enkelt ;)

En grej till, klart som tusan jag ska springa maran!!


4 kommentarer:

  1. Annorlunda, and damn proud of it! Vet att Du lövar mig ändå. Eller tack vare det kanske? ;-)

    SvaraRadera
  2. Bra där...du håller bättre tempo i 3mil än vad jag lyckas göra i en...eller ens 5km!!! Kul att du bestämt dig för att springa maran i alla fall, du hade nog ångrat dig annars :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nu det, i höst gör du milen på timmen :)

      Radera