onsdag 22 maj 2013

Inte med i tidsplanen

Samma sak idag igen....

7 kommentarer:

  1. Mmmm
    Lurigt det där med tåg som håller sig till tidtabellen och kommer samma tid varje dag... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktig lurigt :)
      Hade det på känn i morse när jag satt mig i bilen att det skulle bli repris av gårdagen.

      2-0 till SJ den här veckan.

      Radera
  2. Varför tror du att jag kom nån minut för sent nån dag... Kan bero på att bommarna var nere. Skit att de tog bort halvbommarna..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah, det var därför du var sen "nån" dag.
      Kan se hur du trixar Unon genom bommarna :)

      Radera
  3. Vissa saker hinner man inte med att göra på morgonen helt enkelt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ställt klockan tio min tidigare för att hinna med just vissa saker men det är då rakt inte att vänta på tåget!!

      Radera
  4. Bra där. Man ska planera sin dag. Det är därför Du kompletterar mig så bra.

    SvaraRadera