torsdag 25 oktober 2012

Lyckokick

Fick till ett bra pass i morse, hade passet som kokostoppen hjälpt mig sätta ihop nedskrivet på en fusklapp.
Körde en cirkel på 15 min med ryggövningar, gick 15 min på bandet med maxlut (det är asjobbigt) avslutade med en cirkel på 10 min där jag körde biceps och triceps.
När jag sätter mig i bilen och kör därifrån kom den med full kraft, lyckokicken som träning ibland ger, minuten efter när dom spelar  en av mina favvolåtar på radion  är gåshuden ett faktum.

Vilken start på dagen va!!
Det som gör att det känns extra bra är att jag hann med att träna innan jobbet fast jag lämnade grabbarna på fritids vilket är en nätt liten omväg på ca fyra mil....och ja, jag känner mig skitduktig!

Är som min Linda brukar säga
-Åsa, det skulle vara så lätt att hata dig.

2 kommentarer:

  1. Fast jag kan inte ens det... jag Lövar dig så mycket!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst tycker du att min snabba huvudräkning är en bidragande orsak till att du inte riktigt kan hata mig ;)

      <3

      Radera