onsdag 17 oktober 2012

Energi!!!

Tänkte jag skulle springa en mil på bandet idag.
Brukar vara rätt trist att springa på bandet, huvudet brukar ge upp långt före kroppen men idag gick det lätt.
Hade räknat med att göra milen på 57-58 min men jag sprang skiten ur det där jäkla bandet och gjorde milen på 50 min!
När jag säger det gick lätt betyder inte det att jag var oberörd, jag flämtade, svettades och flåsade men jäklar så härligt.
Är full av energi nu men måste sova, har en dejt imorgon, tidigt tidigt.

1 kommentar:

  1. ....och det skrev du på min 28-årsdag.

    Jag har kört hårt på löpbandet också,
    cirka 1 mil på 60 minuter, då gör man det
    bra men sen känner man sig halvdöd efteråt.

    Det var skönt att gå till simhallen, äta
    och sen lägga sig i ångbastun efteråt.

    SvaraRadera