torsdag 23 augusti 2012

Vad är det som händer med mig??

Imorgon efter jobbet ska jag kolla på blommor, levande blommar att ha i vardagsrummet.
Efter att ha gömt undan "Andersson" ser jag att det behövs blommor även i köksfönstret.
Vet inte när jag hade levande blommor sist....snittblommor tages dock gärna emot ;)

Nästa vecka ska jag försöka boka in mig på ett yoga pass, det är inte heller likt mig men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig.
Yogan kan hänga i hop med att den här veckan var det två personer som skrattade (inte elakt, mer förvånat) åt mig för jag är så stel, en PT och en massageterapeut.

2 kommentarer:

  1. ... Det här börjar svänga oroväckande. Måste jag ruska om Dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nog jag behöver ruskas om, en riktig rejäl omgång ;)

      Radera