torsdag 13 oktober 2011

Omöjliga ägg och 18-års rumpa

Tog vägen förbi Alsbo på vägen hem i dag, köpte ägg där förut men nu är det ett tag sedan, känns bra att köpa äggen direkt på gården.
På jobbet växlade jag pengar så jag skulle ha jämna pengar på plats, berättade om öppentiderna för jobbarkompisarna 8-20 vardagar och stängt helger, berättade även om priserna men sa jag inte var helt hundra på dom.
Var tydligen inte bara priserna jag inte var hundra på.....8-16....vad är det för öppentider??!!
Nu bara SKA jag ha ägg därifrån om jag så ska dit och stjäla en höna, en höna som värper dom där lite mindre äggen.

18-års rumpan då?
Jo jo :)
Idag sa chefen att jag har en rumpa som en 18-åring...ja han sa det väl inte ordagrant men jag tolkade det som att det var vad han menade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar