torsdag 21 juli 2011

Räkafton

Jag var på räkafton igår, är 10 år sedan sist.
Fast jag inte var nå riktigt sugen innan blev det en väldigt trevlig kväll som inte slutade före kl 03, inte fullt lika trevligt då klockan ringde i morse prick 7.
Har dock mått bra idag (förmodligen bättre än förtjänat) och inte varit speciellt trött.
Leveransen av mina nya skor piggade upp eftermiddagen, precis som vanligt tjänade jag en hacka på mitt skoköp (tack vare hett tips) den hackan bör jag lägga på en ny garderob då hela den behöver bytas ut.....kan vara något plagg med resår som får vara kvar.

En kväll som börjar på bästa vintrappen blir en bra kväll





















1 kommentar:

  1. Var köper man så billiga skor att man får råd med ny garderob? Delar du med dig av ditt heta tips? Lång leveranstid?

    SvaraRadera