onsdag 6 juli 2011

Härliga dagar

Igår mötte vi upp damerna Zingo i lekparken, en gång varje år ses vi där, fikar, äter pizza och ungarna leker järnet i timmar.
Jag och grabbarna följde med hem till familjen Zingo för mat och övernattning
Vi har blivit så ompysslade, det har varit mat, efterrätt, vin, frukost, mer mat, riktigt lyxigt, jag kan tänka mig att flytta dit.
Zingo brukar alltid bli nervös när hon ska laga mat till mig säger hon men jag har fått henne att tänka om så idag när hon stod vi spisen och jag kom för att kika i grytorna sa jag bara ett ord....skogaholmslimpa ;) och genast blev hon lugn.
Kan tillägga att all mat var supergod!!

När vi kom hem var vi till Tjärnsjön och badade, ja till och med jag som den badkruka jag är badade....jag blötte givetvis inte håret för det gör inte tjejer....knappt ens när dom duschar.
Avslutade kvällen med en löptur, nu springer jag så pass ofta att jag inte längre behöver färgmatcha skor och nagellack, känns bra.





"Jag kan väl få gå" blicken



Vildsvinsjakt?? Ska tydligen finnas vildsvin där i skogen....sägs det










Frukost ute på trappen, ljuvligt





Eftermiddagsfika




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar