fredag 24 september 2010

Snart vet jag

Ser fram mot morgondagen, att ta reda på hur det egentligen är, vilket är jobbigast, maran eller Lidingö, finns dom som säger Lidingö är värre men det vägrar jag tro på....tills jag är överbevisad, imorgon den här tiden vet jag.

Hämtade tröjorna idag, snygga som tusan, tackar vi chefen för.
Chefen sa att jag skulle klå hans tid han har själv sprungit några gånger, jag ska göra mitt bästa log jag och tänkte tankar likt "stjäla godis från barn".
Planen är att vara minst 30 min snabbare.....men det är bara en plan.

Pizza till middag, choklad på det och så väntar chips och dipp till idol så matmässigt är jag förberedd.
Nervös är jag inte, sällan jag är det förutom den gången tunnisen jagade mig genom hela Norberg, då var jag nervös innan start.

Känns bra att veta att jag har folk som tänker på mig imorgon när jag springer, det värmer oerhört...sen att vissa tänker på mig för jag sagt "tänk på mig imorgon!" det spelar mindre roll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar