söndag 26 september 2010

Lidingöloppet

Som jag sa igår, Lidingö är lättare än maran, det är mycket backar men dom tar man sig upp för på något sätt.

Otroligt fint lopp att springa bitvis var det ren njutning.
Jobbigast var det mellan 15-20 km där det var backar hela tiden, små backar upp och ned så det var svårt att få något flyt i löpningen.
Sista milen var egentligen fin löpning om man bortser från dom där två omtalade backarna som är rätt tuffa.

Svägerskan vill springa nästa år och givetvis gör jag henne sällskap då men innan dess ska jag springa på asfalt, massor med asfalt.

Packad

Chokladmuffins är aldrig fel ;)

Montering av chip och nummerlapp



Desto mer jag visar loggan desto lättare borde det vara att tjata till mig mitt nästa löparplagg. Mina vintertights har sett sina bättre dagar.


Så här fräscha såg vi ute efter målgång med, synd bara att jag inte har någon bild på det.

1 kommentar: