söndag 18 juli 2010

Skön dag

Började dagen med 16 km skön löpning, varmt men inte för varmt.
Tog en stödvila efter lunch, det får man när man har semester.
Städade lite, tvättade, åt en supergod flygande Jacob som jag längtade efter redan igår men blev blåst på.
Kvällspromenad i det fina vädret.

Tyvärr har den här dagen ett minus, nu när jag lägger mig ställer jag klockan, jobbardag imorgon.

Morgondagens klädsel kommer att hittas i den del av garderoben där jag förvarar töjbara plagg, plagg med resår.

Lite mer glass sen läggdags.

Gårdagens godis

Dagens godis

2 kommentarer:

  1. Snygga skålar! Börjar likna nåt därhemma. Snart i klass med svägerskan. /H.J.

    SvaraRadera
  2. Haha! Har en bit kvar innan jag är där va??!!
    Senaste dagarna har jag fått otroligt sug (sånt sug att jag måste ha) efter Iittala vinglas, undra vart jag fått det ifrån ;)
    Tror faktiskt inte att det är ett sug egentligen, är mer att jag BEHÖVER sådana glas.
    Hälsar på dig när jag är till Skultuna och fyndar.

    SvaraRadera