lördag 10 juli 2010

Skit skit skit

Messade svägerskan och frågade om hon var laddad på vägen till Norberg, nja lite skitnödig svarade hon, du då?
Ska bli kul men jag skulle behöva skita en gång till svarade jag.

Undra om det snackas så mycket skit om man ägnar sig åt någon annan idrott än löpning?
Det är förelångpassittning, skogstopp, skithugg, nervösskita, efterlöpskita.

Stafetten var i vanlig ordning riktigt trevlig, det som var ovanligt, ja rent chockerande var att herrlaget spöade damlaget.....med 5 ynka sekunder.

Som klädansvarig såg jag till att damerna fick snygga linnen.

Trötta efter en stenhård kamp på upploppet, eftersom det är min blogg
väljer jag att inte skriva vem som vann den kampen....



En dubbel resorb och jag är redo för kvällens äventyr.

2 kommentarer:

  1. Vem är mannen på bilden??

    SvaraRadera
  2. Mannen på bilden är en kompis make, hon sprang i damlaget och han i herrlaget....det vinnande herrlaget.

    SvaraRadera