lördag 10 april 2010

Spegel spegel

Ibland är jag så tacksam för min kropp, tänker inte på tvättbrädan och dom ENORMA bomberna utan att den låter mig springa långt utan att knorra alltför mycket.

Vi sprang 27 km idag.
När jag efter löpet satt på toa och kollade mig i spegeln, japp jag kan spegla mig när jag sitter på toa, såg jag sliten ut i ansiktet, det syntes att jag var trött.

När jag några minuter senare sitter i soffan och äter svägerskans ljuvliga bar som jag genom lite mygel lyckades spara till efter löpet känner jag hur krafterna snabbt återvänder.
Det gör att jag är tacksam för min kropp, den börjar bli en pärla på återhämtning.

Vi pratade om nästa veckas 3-milare, sa att vi skulle avsluta den vid en pizzeria, där finns vad man vill ha efter långpass, toa och mat.

Är bäst jag ringer och hör om dom verkligen har öppet, Näs känns sådär lite tveksamt...när jag ändå har dom på tråden ska jag höra hur deras toaspegel är placerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar