onsdag 6 februari 2013

Morgonträning

3 km, bröst och triceps.

7 kommentarer:

  1. Åhnä tack. Mig lurar Du inte. Så långa är dom inte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sant Zingo dom är inte långa men dom har tuffat till sig till en b-kupa (om än bara tillfälligt) och med min i vanlig ordning skeva självbild tror jag det är en c-kupa....minst.

      Radera
  2. Tänk om alla såg så där bra ut vid den tiden på dagen! Tydligen nyttigt med träning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Träning ÄR nyttigt men jag ska erkänna att när jag kommer till jobbet efter morgonträning liknar jag mer kriget än en pigg, alert och nytränad tjej.

      Radera
  3. Tillfällig b-kupa....hur då?
    Tränar du varje dag?

    SvaraRadera
  4. Har lagt på mig något pluskilo som förmodligen kommer att försvinna nu när löpsäsongen drar igång och då försvinner också den tillfälliga b-kupan.

    Nej jag tränar inte varje dag men veckorna grabbarna inte är här blir det rätt många pass.

    SvaraRadera
  5. Pluskilon??? Var gömmer du dem? Du ser ju extremt liten och smal ut på bilden?

    SvaraRadera