torsdag 6 september 2012

Vitargo

Fick sms av tjejen som jag ska springa med på lördag, hon undrade om jag skulle ladda med vitargo, det skulle hon göra, 3 påsar.
Det ska inte jag, jag ska göra chokladbollar på fredag och mumsa i  mig på kvällen, tror man springer bra på den uppladdningen.
Eller.....??
Tar ganska lätt på det här med att jag faktiskt ska springa 25 km (ca 25 som det står i tävlingsinfon) tänker att det gick bra sist jag sprang långt...bara att då var det 22 km jag sprang och det är över två månader sen......vad kan gå fel??

4 kommentarer:

  1. Dina chokladbollar slår det mesta faktiskt! Spring Darling, spring!

    SvaraRadera
  2. Absolut ingenting med den uppladdningen...

    SvaraRadera
  3. Zingo - Bolla bolla ;)

    Anonym - Känner så jag med, inget kan gå fel, jag är så gott som redan i mål :)

    SvaraRadera