lördag 17 september 2011

Lördag

Jag hade räknat med att vakna tidigt vilket jag ofta gör på helgerna men jag hade inte räknat med att vakna av grabbarna som ligger och pratar med varandra kl 06:19.
Blev en tidig morgonpromenad.

Helg = pannkaksfrukost.
Jag har fått låna ett plätt-järn (plätt-lagg?) av mamma....jo då så att...gjutjärn blir varmt, riktigt varmt, hett är mer passande ord.



Fy satan så jäkla ont det gjorde, själva bränningen visst kändes den men sen efter, aj aj så synd det var om mig.
En timme efter det hade hänt hade jag hunnit berätta för minst fyra personer hur synd det var om mig.




Grabbarna tyckte dom här plättarna var godare än dom som dom brukar få så fram med stora grytlappen imorgon, gör nog dubbel sats, man vet aldrig ;)






Picknick vid älven , super mysigt!




Lite otippat var det inte någon i ligan som gick hem med blöta fötter















Bjöd mor och far på middag på kvällskvisten, när jag och mamma satt efter maten med varsitt glas rödvin frågade hon mig

-Åsa, är det något du vill berätta?

Opps...bjuder jag mina föräldrar på mat så sällan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar