lördag 9 april 2011

Lördag

Var och tränade på förmiddagen, funktionell styrka med Super-woman, för några år sedan när vi bytte telefonnr sa hon att hon skulle lägga in mig som rekord-Åsa (var på den tiden jag gjorde nya rekord...) vad lägger jag in dig som frågade jag, tja sa hon...C eller bara Super-woman.
Det var ett riktig bra pass hon hade Super-woman och så var det så kul att få träffa några av tjejerna igen som jag inte träffat på evigheter.

Efter passet stod vi utanför och pratade, M tittade frågande på mig.

-Är dom äkta?
-Dom är äkta log jag.

Hon är inte den första som har frågat ;)

En dusch på det här sen iväg till Puman på bad och vin, YES på det!

1 kommentar:

  1. Ja dom var verkligen jättefina :) såg en till i lördags med lika bra resultat, så nu blir det att handla. Kram

    SvaraRadera