torsdag 3 februari 2011

Förbannelsen över Vansjö

Sprang runt Vansjön i lördags, en fin tur på strax över 16 km.
Har inga minnen av att jag hade ont i något ben då....kan ha glömt, glömde vissa andra saker då.
På söndagen har jag riktigt ont i vänster vad, likaså på måndagen, tisdagen kände jag inget.
Igår onsdag hade jag inte en tanke på att jag haft ont då jag ger mig ut på en tur som blev ned kortad för vaden strular.
Nu ikväll har jag inte ont bara i vaden utan även lårets baksida, jag som aaaaaaaldrig brukar få löpkrämpor.
Mailade med en joggkompis idag, hon berättade att alla skador hon haft har kommit då hon sprungit runt Vansjön, det ligger en förbannelse över Vansjö.



2 kommentarer:

  1. Jag är beredd att hålla med!
    Annars kan det vara just att du fyllt ett år äldre...

    SvaraRadera
  2. Ett år äldre....
    Satt nere hos grannen igår och sa att "ja men jag är 38 år så...."
    Fyllde 37 för två veckor sedan!!! Snacka om att åldras snabbt.

    SvaraRadera