tisdag 30 november 2010

Önskelista

På en av bloggarna jag läser fanns det en önskelista med, funderade på min önskelista, kom på någon enstaka pryl.
Nu brukar jag aldrig få några julklappar (måste vara snäll för att få är lika dumt som att man fryser mer om fett än muskler) men jag fyller år i januari ;)

- Startbevis Lidingöloppet K30
- Ullstrumpor stl 37, inga fluffiga, ska vara bra passform
- Svarta skinnhandskar, sådana jag jämt har
- Presentkort på IKEA
- Örhängen, typ sådana pärlor jag har nu, liiite större kanske, eller något helt nytänk
- Massage hos Johan
- Mössa, en som det inte står Ernsts Express, Craft eller Haglöfs på.....skulle vara Craft då
- Svart kappa/jacka stl 36-38
- Presentkort hos Dessan
- Presentkort hos Cecilias naglar
- Läderrem, som Zingos
- Iittala vinglas, 2 röda, 2 vita
- Presentkort på H&M, en grå filt kan iofs vara klädsam den med
- Rosenrot från hälsokost STORPACK, gärna tyngre grejer så länge dom är lagliga
- Thomas Sabo armband i svart läder stl x-small
- Berlock till ovan nämnt armband...funkar med bara berlocker också :)
- En vecka i solen

Kan eventuellt vara så att jag kommer på något mer.

2 kommentarer:

  1. Såå hur gick det nu då?

    SvaraRadera
  2. Med tanke på att jag inte varit snäll gick det inte helt i stöpet.
    Kommer snart med en uppdaterad lista...fyller snart år :)

    SvaraRadera