torsdag 5 augusti 2010

Vardagslyx

Det finns olika typer av vardagslyx, ägnade mig åt en typ igår och en annan idag.

Igår var min Västeråskompis här, vi tog en promenad, drack vin, åt godis, åt god mat (alltså riktigt supergod mat) och glass till efterrätt.
Att ha en kompis sova över är lyxigt.

Idag var det en annan variant av lyx.
När jag kom hem från jobbet la jag mig på sängen och tog en stödvila på 45 min...uppesittarkvällarna tar ut sin rätt.
Efter vilan åt jag upp glassen som var kvar från igår, bra kolhydrater till kvällens löpning.

2 kommentarer:

  1. Jag vet det är svårt att motstå den där Amerikanska slisket. Visst är det lyxigt med gamla trogna kompisar, hästar och karlar.....

    SvaraRadera
  2. En påse med dillchips och vi hade varit så där en 25 år tillbaks i tiden :)

    SvaraRadera