onsdag 5 maj 2010

Planering

Dagis är stängt fredag och måndag nästa vecka.
På fredagen har jag tagit ledigt för att vara hemma med barnen, har till och med meddelat chefen.
Har börjat mailat honom om ledighet, han glömmer jämt bort att han lovar oss ledigt men mailen kan han inte neka till.

På måndagen ska E till svärmor medans storebror är i skolan för att sedan följa med en klasskompis hem, även fritids är stängt.

På söndagen springer jag tre varv runt Råby.

Det är skönt när planeringen är klar och det faller på plats....en grej som jag är dålig på när det gäller planering är att berätta för berörda.

Har inte berättat för mor och far att pojkarna ska sova över där nästa fredag.
Svärmor vet inte heller om att E ska vara där på måndag.
Hs klasskompis föräldrar vet inte om att H ska med dom hem.
Svägerskan vet inte om att hon ska springa minst två varv med mig runt Råby nästa söndag.


Kvällens middag, smidigt värre

2 kommentarer:

  1. OBS! Miss i planeringen! Jag e ju på SPA...yoga, pilates, vattengympa, 3-rätters, drinkar o vin står på schemat. Du skulle ju typ vila?!?!?!

    SvaraRadera
  2. Full koll i planeringen, jag snackar nästa helg, söndagen den 16:e.
    Visst hänger du med på alla 3 varv :)

    SvaraRadera